Jak chcete prosperovat na Internetu, když nejste vidět

Představte si situaci, že máte v plánu rozjet podnikání v oblasti Internetového prodeje. Jako příklad můžeme uvést obchod se zdravou výživou. V této branži se v síti Internetu pohybují v České republice desítky, možná stovky subjektů, a pokud chcete uspět, musíte nabídnout svým zákazníkům některé významné benefity:

klíčová slova pro SEO

Udržet ceny zboží na konkurenceschopné úrovni – když své výrobky předražíte, málokdo vám „naletí“, protože dnes existují tzv. zbožové srovnávače, které vyhodnotí u stejného výrobku většinu vyhledatelných prodejců, a spolu s nimi i koncové ceny, případně cenu za dopravu. Mnoho zákazníků se orientuje hlavně podle ceny, což je logické, protože pokud jde o shodné zboží, proč by za něj měli platit víc, když to není nutné?

Cena dopravy – mnoho eshopů nabízí slevu za dopravu od určité výše nákupu, jiné předkládají u většího nákupu dárky, některé obchody vkládají samy od sebe do objednávky různé vzorky zdarma, takže máte možnost vyzkoušet a příště zakoupit např. kešu ořechy v čokoládové polevě, pokud jste je ještě neochutnali.

SEO optimalizace pro web

Musíte být vidět – máte-li splněný základní předpoklad, a tím jsou funkční, rychlé, přehledné a po designové stránce pěkně propracované webové stránky, potřebujete také být v síti obchodníků viditelní. V praxi to funguje tak, že koncoví zákazníci obvykle vyhledávají zboží, které chtějí zakoupit, například chcete doplnit doma zásoby vyloupaných vlašských ořechů, tak zadáte do vyhledávače klíčová slova „vlašské ořechy loupané půlky prodej“. Pokud máte perfektně „zmáknuté“ SEO, o které se postará váš SEO optimalizátor, a který zároveň řeší potřebný SEO webdesign, budete vidět na předních pozicích i tehdy, budete-li nováčkem na trhu a teprve se v této problematice začínáte orientovat. S dobře ošetřeným SEO tak můžete uspět na trhu již za velmi krátkou dobu.